...::: لا تجعل النت يلهيك عن صلاتك :::...


شاطر
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي
avatar
light from the sky
............................
............................
انثى
العقرب الحصان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1757
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/05/2009
العمر : 27
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

a10 بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في السبت 21 نوفمبر 2009, 2:04 am
سلام عليكم انا بسلم على كل اللي موجدين في المنتدى الرائع ده ماعدا الجزائريين ولو في جزائري في المنتدى فاحنا مايشرفناش انه يجمعنا مكان واحدابدا لابالخير ولا بالشر ( وفعلا الكلب هيفضل طول عمره كلب) وهما اساسا لازم يعرفوا ان هم مهما طلعو ولا نزلو فهم خدم عندنا والمصريين اسيادهم وعلى راي المثل ايه جابك ياصعلوك بين الملوك وياريت بس مايفرحوش بالمطش اللي خدوه ده عشان اساسا فرحتهم دي مش هتستمر كتير لانهم هيطلعو حتى من قبل مايدخلو وهناخد حقنا منهم يعني هنخده والعلم اللي داسو عليه ده هيرجعو يبسوه ويحطوه فوق راسهم وهيركعو لمصر كلها عشان يدخلوها او حتى عشان نسامحم وانا بصراحه مهما قولت ومهما دعيت عليهم مش هيكفي ومصر كلها بصوت واحد بتقول ربنا ينتقم منهم ويورينا فيهم يوم امين يارب وفي الاخر دول شوية زباله ميستهلوش نعملهم اي اعتبار والزباله مالهاش الا مكانها اعفن الزباله مع الخنازير والحيونات ده كمان الحيونات احسن منهم وبتفهم وتعرف قيمة اسيادها عنهم (بنحبك يااااااامصر ربنا يديمك عاليه فوق روسنا وفوق اي حد شايف نفسه)
avatar
عـابـر سـبـيـل
¤™The Master™¤
¤™The Master™¤
ذكر
السرطان التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 12632
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 13/02/2008
العمر : 29
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :
http://as7aptop.yoo7.com

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في السبت 21 نوفمبر 2009, 5:41 am
مصر ام الدنيا يا بنتى وهتفضل وتظل متربعه على عرش العالم عربى او اجنبى

مصر فوق الكل

بكرامتها برجالتها بعلمائها مصر فوق اى حد يفكر يهينها او يتكلم عليها

اما بخصوص ما حدث فهم مجموعه من البلطجيه وليس ليهم اى حاكم يحكمهم

ولو فكرنا نتكلم هننزل لمستواهم بس فعلا حقنا مش هنسبيه وهناخده

ولو مش بالادب يبقى بالعافيه

مصر فوق اى حيوان يفكر يهينها او يتكلم عليه

اجنبى او عربى ومن هنا احنا بنتكلم بحريتنا ومحدش يقدر يحكمنا

تسلمى يا همس









لماذا تدمن التفكير والله ولي التدبير
ولماذا القلق من المجهول وكل شيء عند الله معلوم
اطمئن فأنت في عين الله الحفيظ كفالته بلاحدود
وعطاياه لاتمنعها السدود فقل بقلبك قبل لسانك إذا
واجهتك المحن والصعب
أفوض أمري إلى الله
لا تثقل يومك بهموم غدا فقد لا تأتي هموم غدا فتخسر سرور يومك

احيانا اجبر نفسى على تصغير عقلى وتظاهرى بعدم الفهم ليس لضعف شخصيتى  
وانما رأفه منى بمن هم لا يصلون الى تفكيرى

avatar
noor
...................................
...................................
ذكر
الدلو النمر
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 4085
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/08/2009
العمر : 30
العمل/الترفيه : مترجم
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في السبت 21 نوفمبر 2009, 12:47 pm
بجد ياحمد لاول مره الواحد يحس انه ملهوش اي لزمه في الدنيا
بعد الي اتعمل فينا في السودانبس ده عمره ما كان ضعف
بس احنا الي طيب اكتر من الازم بس احنا اسياد القاره والعرب
وهنفضل طول عمرنا اسياد القاره وخيرنا عليهم كلهم
تسلم ايدك ياقمر علي موضوعك الجميل








قــدأخفــي عنـــك مــدى رغبتـــي للقائـــك ومـــدى شوقـــي ولهفتـــي ..
قـــد أخفـــي ضعفـــي أمامــــك وحيرتــــي ... بقنـــاع يريــــك مـــدى صــــلابتي ..
ورغــــم ذلك أنـــا أحبــــــك !!!!! و لكــــن علــــىطريقتـــــي






avatar
light from the sky
............................
............................
انثى
العقرب الحصان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1757
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/05/2009
العمر : 27
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في السبت 21 نوفمبر 2009, 6:36 pm
شكرا اوي على ردودكم واهتمام كل مصري بلي حصل ده ويارب كل واحد يعبر عن اللي جواه بجد ومنسكتلهمش ان ماكنش بصدهم ونقف في وشهم ونقفهم عند حدهم على طول يبقى بتسليم الامر لله والدعا ان ربنا ينصرنا عليهم ان شاء الله وميخلهمش يتهنو ابدا هم نسيو احنا عملنا معاهم ايه ايام الاحتلال الفرنسي ليهم ده ماحدش وقف جمبهم غيرنا لولا ربنا سبحانه وتعالى ثم احنا ماكنش فضل فيهم واحد ده احنا عملنلهم فيلم مخصوص نسيو كل ده هو ده جزاة المعروف ماهو فعلا ماتمرش فيهم حاجه والكلب هيفضل طول عمره كلب والمصرين اسيادهم واسياد العالم كله مهما عملو
avatar
matrix
............................
............................
ذكر
السرطان التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1503
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/06/2009
العمر : 29
العمل/الترفيه : جامعى
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في السبت 21 نوفمبر 2009, 7:33 pm
تسلم ايدك يا همس على الموضوع
الجميييييييل دا
واكيد مفيش حد يقدر انو يقول كلام عن مصر غير كده
لان
مصر كانت ولازالت سيده العالم العربى كله
ودا بشعبها وخيرها اللى على
الكل ودورها مع العرب كلهم
واخيرا حسبى الله ونعم الوكيل
و ان شاء الله حقنا رااااجع




avatar
light from the sky
............................
............................
انثى
العقرب الحصان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1757
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/05/2009
العمر : 27
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في السبت 21 نوفمبر 2009, 11:32 pm
مرسي اوي ليكو ولكل المصرين اللي بيقولو رايهم من غير مايخافو من اي سلطات
avatar
عـابـر سـبـيـل
¤™The Master™¤
¤™The Master™¤
ذكر
السرطان التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 12632
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 13/02/2008
العمر : 29
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :
http://as7aptop.yoo7.com

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في الأحد 22 نوفمبر 2009, 5:02 pm
منتدى اصحاب توب فوق الجميع

المنتدى انشئ ليك لكلامك للسانك انت وبس

الحكومه ملهاش تصريح هنا

قول كل الى فى قلبك وطلع الى جواك وقول بجد

دول ازبل شعوب العالم

قول دول حيوانات مش بشر

قول اوسخ شعب هم الجزائر

الكلام الى تحبه قوله

اصحاب توب









لماذا تدمن التفكير والله ولي التدبير
ولماذا القلق من المجهول وكل شيء عند الله معلوم
اطمئن فأنت في عين الله الحفيظ كفالته بلاحدود
وعطاياه لاتمنعها السدود فقل بقلبك قبل لسانك إذا
واجهتك المحن والصعب
أفوض أمري إلى الله
لا تثقل يومك بهموم غدا فقد لا تأتي هموم غدا فتخسر سرور يومك

احيانا اجبر نفسى على تصغير عقلى وتظاهرى بعدم الفهم ليس لضعف شخصيتى  
وانما رأفه منى بمن هم لا يصلون الى تفكيرى

avatar
emmy heart
مشرف
مشرف
انثى
الجدي التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 2127
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 13/08/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه : سكرتيره مدير عام
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في الأحد 06 ديسمبر 2009, 4:25 pm
كلامك كله صح ياهمس ياقمر
بس للاسف حكومه بلدنا هى اللى خلتنا ملناش ثمن ولالازمه
والسودانيين حاولوا يبقوا معانا بس فى ناس كانت مع الجزائرين
يارب ينتقم من كل من حاول يكبر علينا لاننا شعب مزكورفى القران
اكيد فى يوم هنقدر نجيب حقنا وهيعرفوا اننا فوق الكل وبنقف جنب اى حد














الحب كالحياه ياتى مره واحده فإن لم تسعد به فقد ضاعت منك الحياه

ولاتبحث عنه لانك قد تظل تبحث عنه حتى تموت



((EMMY))




avatar
noor
...................................
...................................
ذكر
الدلو النمر
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 4085
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/08/2009
العمر : 30
العمل/الترفيه : مترجم
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في الإثنين 14 ديسمبر 2009, 5:36 pm
من النهارده مفيش حكومه انا الحكومه انا الحكومه
هههههههههههههههههههههههههههههههههه








قــدأخفــي عنـــك مــدى رغبتـــي للقائـــك ومـــدى شوقـــي ولهفتـــي ..
قـــد أخفـــي ضعفـــي أمامــــك وحيرتــــي ... بقنـــاع يريــــك مـــدى صــــلابتي ..
ورغــــم ذلك أنـــا أحبــــــك !!!!! و لكــــن علــــىطريقتـــــي






avatar
mr.Fire Eagle
نائب المدير
نائب المدير
ذكر
الاسد الثعبان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1568
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/12/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه : فارس بلا جواد
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في الثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 10:15 pm
والله يا جماعه انا مع كيم في كلامو

ومتضامن مع همس في اللي بيقوله

وهما فعلا مهما نزلوا ولا طلعوا خدامين
تحت رجلينا

وبكره هنعلمهم كلاب السكك دول

مين هم المصريوووووووووووووووووووووووووون


نور
حزب الشباب المعارض
avatar
light from the sky
............................
............................
انثى
العقرب الحصان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1757
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/05/2009
العمر : 27
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في الجمعة 29 يناير 2010, 9:28 pm
وادينا علمناهم يانور
والحمد لله خدنا حقنا منهم وزياده كمان
ورجعناهم مطرودين ومغلبوين
دفنا اعدائنا والحمدلله ربنا نصرنا عشان احنا نستاهل بس
خدنا حقنا بشرف وكرامه
مش غلبناهم غصب واقتدار وبالتهديد زي ماهم عملو
الف الف الف الف مبروووووووووووووووووك لمصر والمصرين ياجماعه
عقبال مناخد الكاس يارب
تسلم لمروك يانور










when it rains again try to catch drops of water as you can ......
the amount you catch is HOW much YOU LOVE ME
but what remains is HOW much I LOVE YOU .....

Most beautiful love story

M & N



avatar
noor
...................................
...................................
ذكر
الدلو النمر
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 4085
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/08/2009
العمر : 30
العمل/الترفيه : مترجم
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :

a10 رد: بحبك يابلدي (بنحبك يامصر)

في الجمعة 29 يناير 2010, 9:37 pm
الله يباك فيكي ياعسل الف مبروك لكل المصرين
الف مبروك ياننه









قــدأخفــي عنـــك مــدى رغبتـــي للقائـــك ومـــدى شوقـــي ولهفتـــي ..
قـــد أخفـــي ضعفـــي أمامــــك وحيرتــــي ... بقنـــاع يريــــك مـــدى صــــلابتي ..
ورغــــم ذلك أنـــا أحبــــــك !!!!! و لكــــن علــــىطريقتـــــي






استعرض الموضوع السابقالرجوع الى أعلى الصفحةاستعرض الموضوع التالي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى