...::: لا تجعل النت يلهيك عن صلاتك :::...


شاطر
اذهب الى الأسفل
avatar
Mr.MaZiKa
نائب المديـــر casper
نائب المديـــر casper
ذكر
الثور التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1083
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/12/2009
العمر : 30
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 طالب جامعى صايع

في الجمعة 19 نوفمبر 2010, 3:42 pm
طالب في الجامعة
كان عنده مادة من المواد اللي بيدرسها مختصة بعلم الطيور
ولما قرب امتحان المادة آخر السنة
الطالب راجع
وراجع لغاية ما طلعت عينيه
المهم
دخل الامتحان
وهوه واثق مليون فى الميه إنه جاهز وينجح وبتفوق كمان
المفاجأة إن الأستاذ قابلهم بسؤال واحد بس


.. السؤال كان عبارة ..

عن صور لرجلين بعض الطيور
والمطلوب معرفة أسماء الطيور من شكل رجليها بس
صاحبنا إتعصب
وضرب لخمه وكان هيعيط ومعرفش يحل السؤال .
. راح قايم من الكرسي

وراح للأستاذ وراح مسلم ورقته
فاضيه
وقاله:-
تفو عليك وعلي مادتك
جاتك نيله انـته ومادتك
جتك الأرف
رد عليه الإستاذ ببرود وقاله:-
اعتبر نفسك سائط في المادة يا بابا
شويه كده
لاحظ الإستاذ إن الطالب ما كتبش اسمه على ورقة الإجابه

قاله بنرفزه :-
أومال فين اسمك يا ولد ؟
قام عمنا
رافع بنطلونه لفوق لغاية روكبه
وقاله تعالى اعرف اسمي من شكل رجلى

و على رأى المثل " طباخ السم بيدوقوا "








avatar
YoOoYoOo
............................
............................
انثى
الاسد القرد
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 3429
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 29/03/2010
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: طالب جامعى صايع

في الجمعة 19 نوفمبر 2010, 4:07 pm
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جاااااااااااااااااااااااامدة اووووووووووووووووى ياهشام
بجد مالهاش حل












جميل ان تكون علاقتنا كعلاقة الورد بالماء
انت تسقينــــــــــــــــــــى
وانا احيــــــــــــــــــا بوجودك

..........................................................

أن تكون واثقاً من نفسك
لا يعني .. أنك مغرور

أن تبكي
لا يعني .. أنك ضعيف القلب

أن تبتسم دائماً
لا يعني.. أنك لا تحمل هموماً وأحزانًا

أن تخطئ مرة
لا يعني .. أنك إنسان سيئ

avatar
Mr.MaZiKa
نائب المديـــر casper
نائب المديـــر casper
ذكر
الثور التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1083
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/12/2009
العمر : 30
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: طالب جامعى صايع

في الجمعة 19 نوفمبر 2010, 5:18 pm
نورتى ياايه ياقمر








avatar
Casper
انا المدير
انا المدير
ذكر
الاسد الثعبان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1535
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 04/11/2010
العمر : 29
العمل/الترفيه : محاسب
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
https://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1000013072877

m0 رد: طالب جامعى صايع

في الجمعة 19 نوفمبر 2010, 5:24 pm
ههههههههههههههههههههه
الصراحة جامدة قوي قوي
الصراحة صايع


تسلم يا هشام








_____________________________________________________________________



ما اصعبها من لحظة,
لحظة الفراق,وليس فراق اي احد
فراق من غير لي حياتي وأعطاها طعما جديدا ..
من بعده ماذا افعل أأستسلم ,
كان كل شيء في حياتي
...كانت لدينا العديد من الأشياء المشتركة
سواء كانت اشياء
جيدة عاقلة او مجنونة

في اللحظات التي كانت ينتقدني فيها الناس ويزعجونني بقولهم
ان ما افعله لا يجوز كان يقف بجانبي ويشجعني لعمل كل ما اقتنع به
ولكن ما النفع الآن ؟!



avatar
Mr.MaZiKa
نائب المديـــر casper
نائب المديـــر casper
ذكر
الثور التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1083
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/12/2009
العمر : 30
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: طالب جامعى صايع

في الجمعة 19 نوفمبر 2010, 6:37 pm
ههههههههههههههههههههه
نورت يااسلام
ياحبيبى








avatar
عـابـر سـبـيـل
¤™The Master™¤
¤™The Master™¤
ذكر
السرطان التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 12632
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 13/02/2008
العمر : 30
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :
http://as7aptop.yoo7.com

m0 رد: طالب جامعى صايع

في السبت 20 نوفمبر 2010, 12:36 am
لا شديده يواد جامد الواد ده صايع صايع









لماذا تدمن التفكير والله ولي التدبير
ولماذا القلق من المجهول وكل شيء عند الله معلوم
اطمئن فأنت في عين الله الحفيظ كفالته بلاحدود
وعطاياه لاتمنعها السدود فقل بقلبك قبل لسانك إذا
واجهتك المحن والصعب
أفوض أمري إلى الله
لا تثقل يومك بهموم غدا فقد لا تأتي هموم غدا فتخسر سرور يومك

احيانا اجبر نفسى على تصغير عقلى وتظاهرى بعدم الفهم ليس لضعف شخصيتى  
وانما رأفه منى بمن هم لا يصلون الى تفكيرى

avatar
light from the sky
............................
............................
انثى
العقرب الحصان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1757
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/05/2009
العمر : 27
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: طالب جامعى صايع

في السبت 20 نوفمبر 2010, 2:06 am
ههههههههههههههههههههههههه
لا بجد بجد ياهشام دي جامده اخر حاجه
تسلم ايدك يالورد










when it rains again try to catch drops of water as you can ......
the amount you catch is HOW much YOU LOVE ME
but what remains is HOW much I LOVE YOU .....

Most beautiful love story

M & N



avatar
Mr.MaZiKa
نائب المديـــر casper
نائب المديـــر casper
ذكر
الثور التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1083
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/12/2009
العمر : 30
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: طالب جامعى صايع

في السبت 20 نوفمبر 2010, 12:13 pm
منورين التوبيكـ كلكو ياشباب








avatar
KIND GIRL
مشرف
مشرف
انثى
السرطان الخنزير
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 727
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/11/2010
العمر : 23
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: طالب جامعى صايع

في السبت 20 نوفمبر 2010, 12:31 pm
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله واد جامد ههههههههههههههههههههههههه
تسلم يا برنس








avatar
Mr.MaZiKa
نائب المديـــر casper
نائب المديـــر casper
ذكر
الثور التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1083
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/12/2009
العمر : 30
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: طالب جامعى صايع

في السبت 20 نوفمبر 2010, 12:32 pm
انتى اللى برنسيسه والله
منوره ياعسل








الرجوع الى أعلى الصفحة
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى