...::: لا تجعل النت يلهيك عن صلاتك :::...


شاطر
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي
avatar
mr.Fire Eagle
نائب المدير
نائب المدير
ذكر
الاسد الثعبان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1568
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/12/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه : فارس بلا جواد
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :

m0 حركات البنات المفوسة

في الجمعة 10 ديسمبر 2010, 1:30 am
ماشي سيادتك في الكلية في أمان الله
وفيه بنت جاية بسرعة الصاروخ في الاتجاه المعاكس
ولما تقرب منك تعمل مش واخده بالها وكل اللي في ايدها ينزل على الأرض ,
تعمل انت الشاب الجدع وتحاول تساعدها
ونبدأ القصة بميرسي وبعدين هوه انت معانا في الكلية؟
ومشفتكش قبل كده .. لغاية رقم تليفونك كام



2.بتشتري حاجة من سوبر ماركت وشلة بنات واقفين
وأول ماتيجي ماشي واحدة تيجي بمنتهى الذوق
وتقولك لو سمحت هى علبة البسكويت اللى فى ايدك دى بكام.
(( هو حد قال لسيادتك انى كاشيير ))



3- ماشى عندك دور برد جامد وانت معدى على شلة بنات
تقوم روحك خايناك وتعطس تقوم واحده منهم مسحوبه من لسانها
"يرحمكم الله"
(( هو يعنى ايمان سيادتك مظهرش غير دلوقت ))



- 4قاعد فى الكافتريا وبتقول لصاحبك هات منديل
بسرعة البرق تلاقي واحده مرشوقه جنبك وبتسبل اتفضل
(( يا خواتى عالرقه ))



5- كنت نازل حوالى 11الصبح بتخلص شوية ورق ولابس بالطو وكوفيه
لسه صاحى بقه وبردان شويه
ونزلت لقيت طبعا الجو نار ,
وماشى فى امان الله لقيت شلة بنات مقبلاك وعمالين يتلمزوا ,
واول مقربت قامت واحده قايله للتانيه وهى بتبصلك الجو حر مش كده
قامت التانيه ردت وهى بتبصلك لا دا الجو عسل
(ديه حصلت معايا شخصيا )


وطبعا ما خفي كاااان اعظم








قوانين منتدي اصحاب توب

دخول متقطع بسبب الماجستير

ان صمتي لايعني جهلي بما يدور حولي بل ما يدور حولي لا يستحق الكلام


انا مش فارس ولا فتى أحلام .. انا زحمة وربكه وشغل جنان
نص بيضحك والتانى زعلان .. انا شيخ فـلتـان
طيب شرير وجرئ وجبان
اوقات مشرق واوقات بهتان .. وساعات سلم وساعات تعبان
مفترى جداً وكمان غلبان .. شبابيك وبيبان
انا مـ الآخر عفريت لابس بدلة
إنــســان

الحب شباك... افتحه بس خليك عارف...
انه مع كل حبه هوى طبيعى جدا تلاقى......
حبه تراب
حاولت ان ابكي فهم الزمان ابكاني
حاولت ان اعيش كما تريد نفسي
فعاشت نفسي كما يريد زمان

لآ أريدَ : علآقآتَ - جديدهَ . . ! ♥
فمآ جنيتهَ يكفيَ .. !
ومآ قآسيتهَ ..... مؤلمَ ،!
رآئعَ آنَ تكونَ علآقتكَ ؛ -
سطحيهَ معَ آلجميعَ . .
كي / لا ، .. تتألم وتشهق اثناء نومك
من فراق أحد . . .
و لآ تذرف دموع شوق لأحدَ
’ ولا تنصدم مْن شخص
كان يوم من " الأيام .. قريب ، منڳ
avatar
light from the sky
............................
............................
انثى
العقرب الحصان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1757
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/05/2009
العمر : 27
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: حركات البنات المفوسة

في الجمعة 10 ديسمبر 2010, 1:47 am
5- كنت نازل حوالى 11الصبح بتخلص شوية ورق ولابس بالطو وكوفيه
لسه صاحى بقه وبردان شويه
ونزلت لقيت طبعا الجو نار ,
وماشى فى امان الله لقيت شلة بنات مقبلاك وعمالين يتلمزوا ,
واول مقربت قامت واحده قايله للتانيه وهى بتبصلك الجو حر مش كده
قامت التانيه ردت وهى بتبصلك لا دا الجو عسل
(ديه حصلت معايا شخصيا )



لا عسل اوي الجو بصراحه مش كده
الموضوع كله جميل ياعم نور تسلم ايدك
بس على فكره الشباب كمان ليهم حركات معروفه واكتر من البنات كمان ولا اييه










when it rains again try to catch drops of water as you can ......
the amount you catch is HOW much YOU LOVE ME
but what remains is HOW much I LOVE YOU .....

Most beautiful love story

M & N



avatar
Casper
انا المدير
انا المدير
ذكر
الاسد الثعبان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1535
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 04/11/2010
العمر : 28
العمل/الترفيه : محاسب
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1000013072877

m0 رد: حركات البنات المفوسة

في الجمعة 10 ديسمبر 2010, 8:28 am
ماشي سيادتك في الكلية في أمان الله
وفيه بنت جاية بسرعة الصاروخ في الاتجاه المعاكس
ولما تقرب منك تعمل مش واخده بالها وكل اللي في ايدها ينزل على الأرض ,
تعمل انت الشاب الجدع وتحاول تساعدها
ونبدأ القصة بميرسي وبعدين هوه انت معانا في الكلية؟
ومشفتكش قبل كده .. لغاية رقم تليفونك كام





يا نور الحوارات دية كتييييييييييير قوي
بس اللي يغيظك اكتر لما واحدة تبقي عايزة تتعاكس ولما تتعاكس
قال اية تعمل نفسها مضايقة


تسلم ايدك يا كبير
موضوع جميل قوي








_____________________________________________________________________



ما اصعبها من لحظة,
لحظة الفراق,وليس فراق اي احد
فراق من غير لي حياتي وأعطاها طعما جديدا ..
من بعده ماذا افعل أأستسلم ,
كان كل شيء في حياتي
...كانت لدينا العديد من الأشياء المشتركة
سواء كانت اشياء
جيدة عاقلة او مجنونة

في اللحظات التي كانت ينتقدني فيها الناس ويزعجونني بقولهم
ان ما افعله لا يجوز كان يقف بجانبي ويشجعني لعمل كل ما اقتنع به
ولكن ما النفع الآن ؟!



avatar
mr.Fire Eagle
نائب المدير
نائب المدير
ذكر
الاسد الثعبان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1568
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/12/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه : فارس بلا جواد
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :

m0 رد: حركات البنات المفوسة

في الجمعة 10 ديسمبر 2010, 7:50 pm
اه والله يا كاسبر نسيت انا اكتب ديه شوفت
ههههههههههههههههههههههههههههه

وميرسي همس علي المرور

نور








قوانين منتدي اصحاب توب

دخول متقطع بسبب الماجستير

ان صمتي لايعني جهلي بما يدور حولي بل ما يدور حولي لا يستحق الكلام


انا مش فارس ولا فتى أحلام .. انا زحمة وربكه وشغل جنان
نص بيضحك والتانى زعلان .. انا شيخ فـلتـان
طيب شرير وجرئ وجبان
اوقات مشرق واوقات بهتان .. وساعات سلم وساعات تعبان
مفترى جداً وكمان غلبان .. شبابيك وبيبان
انا مـ الآخر عفريت لابس بدلة
إنــســان

الحب شباك... افتحه بس خليك عارف...
انه مع كل حبه هوى طبيعى جدا تلاقى......
حبه تراب
حاولت ان ابكي فهم الزمان ابكاني
حاولت ان اعيش كما تريد نفسي
فعاشت نفسي كما يريد زمان

لآ أريدَ : علآقآتَ - جديدهَ . . ! ♥
فمآ جنيتهَ يكفيَ .. !
ومآ قآسيتهَ ..... مؤلمَ ،!
رآئعَ آنَ تكونَ علآقتكَ ؛ -
سطحيهَ معَ آلجميعَ . .
كي / لا ، .. تتألم وتشهق اثناء نومك
من فراق أحد . . .
و لآ تذرف دموع شوق لأحدَ
’ ولا تنصدم مْن شخص
كان يوم من " الأيام .. قريب ، منڳ
avatar
FaReS
مشرف على حق
مشرف على حق
ذكر
السرطان النمر
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 492
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 17/08/2009
العمر : 31
العمل/الترفيه : محااااااااااسب
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: حركات البنات المفوسة

في السبت 11 ديسمبر 2010, 1:05 am
يا عم ده اللى قولته ده حاجات محترمه


ده انا فى يوم خارج من الكليه فى وقت متأخر
وكنا فى الشتاء وكان معايا البت بتاعتى
وماشى معاها عمالين نتكلم يجى بنتين يعدوا من جنبى
ويسبقونى ويمشوا قدامى ففى عربيه واقفه
وعلى الزجاج بتعها بخار من الشتاء فالبت راحت على العربيه
وعلى الزجاج بتاعها وكتبت رقم الموبيل وانا ماشى
بصيت بس مالحقتش احفظه عشان المزه بتاعتى

دى حاجه من ضمن الحاجات وفى اكتر من كده كتير
ونرجع نقول عندهم حق عايزين يتجوزوااااااااااا










أنا
رجل ..


غير جميع الرجال رجل لسحر كلامه ترتجف الجبال ..

لفرحه ترقص النجوم
.. لحزنه تبكي السماء..


قد لا اكون ابن السلطان لكنني ابن رجل علمني أني
رجل كالملاك..


لا تستحقني إلا فتاه ليست ككل الفتيات..







اتهموني
بالغرور لصمتي


اتهموني بالضعف لصمتي


اتهموني بالخبث لصمتي


اتهموني بالغباء
لصمتي


اتهموني باللامبالاة لصمتي

اتهموني واتهموني واتهموني


علـمـنى
كــبـريـائــي أن أذل من أمامي


بسكوتي .. بنظراتي .. بإبتسامتي


بدون أن أتكلم او
أنطق بحرف , فصمتي قادرُ على تعذيبهم




avatar
mr.Fire Eagle
نائب المدير
نائب المدير
ذكر
الاسد الثعبان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1568
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/12/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه : فارس بلا جواد
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :

m0 رد: حركات البنات المفوسة

في السبت 11 ديسمبر 2010, 3:55 am
ليه مش كتبته في ورقة ده كده يا فارس غلط

تقولك بعد اذنك يا كابتن موبيلك وتاخده وتحطه نمرته واحنا نفكر
ههههههههههههههههههههه

علي العموم حلوة يا فارس

نورت التوبيك وزده جمالا

نور








قوانين منتدي اصحاب توب

دخول متقطع بسبب الماجستير

ان صمتي لايعني جهلي بما يدور حولي بل ما يدور حولي لا يستحق الكلام


انا مش فارس ولا فتى أحلام .. انا زحمة وربكه وشغل جنان
نص بيضحك والتانى زعلان .. انا شيخ فـلتـان
طيب شرير وجرئ وجبان
اوقات مشرق واوقات بهتان .. وساعات سلم وساعات تعبان
مفترى جداً وكمان غلبان .. شبابيك وبيبان
انا مـ الآخر عفريت لابس بدلة
إنــســان

الحب شباك... افتحه بس خليك عارف...
انه مع كل حبه هوى طبيعى جدا تلاقى......
حبه تراب
حاولت ان ابكي فهم الزمان ابكاني
حاولت ان اعيش كما تريد نفسي
فعاشت نفسي كما يريد زمان

لآ أريدَ : علآقآتَ - جديدهَ . . ! ♥
فمآ جنيتهَ يكفيَ .. !
ومآ قآسيتهَ ..... مؤلمَ ،!
رآئعَ آنَ تكونَ علآقتكَ ؛ -
سطحيهَ معَ آلجميعَ . .
كي / لا ، .. تتألم وتشهق اثناء نومك
من فراق أحد . . .
و لآ تذرف دموع شوق لأحدَ
’ ولا تنصدم مْن شخص
كان يوم من " الأيام .. قريب ، منڳ
avatar
noor
...................................
...................................
ذكر
الدلو النمر
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 4085
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/08/2009
العمر : 30
العمل/الترفيه : مترجم
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :

m0 رد: حركات البنات المفوسة

في السبت 11 ديسمبر 2010, 8:58 pm
انا الحمد لله وحش اووووووووي عشان كده مبتعكس خالص
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك يانسر








قــدأخفــي عنـــك مــدى رغبتـــي للقائـــك ومـــدى شوقـــي ولهفتـــي ..
قـــد أخفـــي ضعفـــي أمامــــك وحيرتــــي ... بقنـــاع يريــــك مـــدى صــــلابتي ..
ورغــــم ذلك أنـــا أحبــــــك !!!!! و لكــــن علــــىطريقتـــــي






avatar
mr.Fire Eagle
نائب المدير
نائب المدير
ذكر
الاسد الثعبان
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 1568
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/12/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه : فارس بلا جواد
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :

m0 رد: حركات البنات المفوسة

في الأحد 12 ديسمبر 2010, 4:12 am
اااااااااه يا خلبوص

لا لا لا

مش هحسدك يا نور خايف اووووووي
من الحسد

طبعا مش مشرف قسم الابراج

لازم تخاف

علي العموم نورت الموضوع

والنهارده الخميس

يوم 5
في شهر 5
في سنة
5
ازي ديه
مش عارف
هههههههههههه

نور








قوانين منتدي اصحاب توب

دخول متقطع بسبب الماجستير

ان صمتي لايعني جهلي بما يدور حولي بل ما يدور حولي لا يستحق الكلام


انا مش فارس ولا فتى أحلام .. انا زحمة وربكه وشغل جنان
نص بيضحك والتانى زعلان .. انا شيخ فـلتـان
طيب شرير وجرئ وجبان
اوقات مشرق واوقات بهتان .. وساعات سلم وساعات تعبان
مفترى جداً وكمان غلبان .. شبابيك وبيبان
انا مـ الآخر عفريت لابس بدلة
إنــســان

الحب شباك... افتحه بس خليك عارف...
انه مع كل حبه هوى طبيعى جدا تلاقى......
حبه تراب
حاولت ان ابكي فهم الزمان ابكاني
حاولت ان اعيش كما تريد نفسي
فعاشت نفسي كما يريد زمان

لآ أريدَ : علآقآتَ - جديدهَ . . ! ♥
فمآ جنيتهَ يكفيَ .. !
ومآ قآسيتهَ ..... مؤلمَ ،!
رآئعَ آنَ تكونَ علآقتكَ ؛ -
سطحيهَ معَ آلجميعَ . .
كي / لا ، .. تتألم وتشهق اثناء نومك
من فراق أحد . . .
و لآ تذرف دموع شوق لأحدَ
’ ولا تنصدم مْن شخص
كان يوم من " الأيام .. قريب ، منڳ
avatar
YoOoYoOo
............................
............................
انثى
الاسد القرد
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 3429
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 29/03/2010
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: حركات البنات المفوسة

في الخميس 16 ديسمبر 2010, 6:50 pm
ههههههههههههههههههههههههه
يالهوى دا فى بنات والله بتبقا اقوى من كدا انا بشوفها
بجد ربنا يهديهم
وميرسى اوى للتوبيك الجميل دا












جميل ان تكون علاقتنا كعلاقة الورد بالماء
انت تسقينــــــــــــــــــــى
وانا احيــــــــــــــــــا بوجودك

..........................................................

أن تكون واثقاً من نفسك
لا يعني .. أنك مغرور

أن تبكي
لا يعني .. أنك ضعيف القلب

أن تبتسم دائماً
لا يعني.. أنك لا تحمل هموماً وأحزانًا

أن تخطئ مرة
لا يعني .. أنك إنسان سيئ

avatar
عـابـر سـبـيـل
¤™The Master™¤
¤™The Master™¤
ذكر
السرطان التِنِّين
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 12632
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 13/02/2008
العمر : 29
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :
القلب :
http://as7aptop.yoo7.com

m0 رد: حركات البنات المفوسة

في الخميس 16 ديسمبر 2010, 7:07 pm
هههههههههههههههههههه

والله جميل اوى الموضوع ده كان نفسى اكتب المواقف الى حصلت معايا

بس مينفعش هههههههههه

تسلم ايدك يا نور









لماذا تدمن التفكير والله ولي التدبير
ولماذا القلق من المجهول وكل شيء عند الله معلوم
اطمئن فأنت في عين الله الحفيظ كفالته بلاحدود
وعطاياه لاتمنعها السدود فقل بقلبك قبل لسانك إذا
واجهتك المحن والصعب
أفوض أمري إلى الله
لا تثقل يومك بهموم غدا فقد لا تأتي هموم غدا فتخسر سرور يومك

احيانا اجبر نفسى على تصغير عقلى وتظاهرى بعدم الفهم ليس لضعف شخصيتى  
وانما رأفه منى بمن هم لا يصلون الى تفكيرى

avatar
SEmba
............................
............................
انثى
الدلو القرد
المنصب :
الـمـسـاهـمـات الـمـسـاهـمـات : 733
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/03/2010
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
مزاجـــــى :
علم البلد :
المهنه :
هوايتي :

m0 رد: حركات البنات المفوسة

في الأحد 19 ديسمبر 2010, 1:22 am
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
فعلا حورات مفوسه
وبتحصل كتيييييييييير
بجد جميله اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووى













استعرض الموضوع السابقالرجوع الى أعلى الصفحةاستعرض الموضوع التالي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى